piątek, 24 kwietnia 2020



W odpowiedzi na sygnały, że trudno otworzyć podaną wczoraj stronę w internecie, przekazuję bezpośrednio treść…

Największa gwiazda światowego wrestlingu 
Hulk Hogan
wzywa do pokuty i nawrócenia
Dziś biskupi na całym świecie wzywają do modlitwy o ratunek przed koronawirusem, ale niemal nikt nie wzywa do pokuty. Wydaje się zresztą, jakby słowo pokuta (do tej pory w dziejach Kościoła zawsze przywoływane w kontekście epidemii) zostało w ogóle wymazane ze słownika chrześcijańskiego.
W tej sytuacji najbardziej donośny głos wzywający ludzi do pokuty wychodzi dziś od Hulka Hogana – amerykańskiego aktora i najsłynniejszej gwiazdy światowego wrestlingu. Na twitterze, gdzie jego konto obserwuje 2,2 miliona sympatyków, mistrz walki zamieszcza wpisy nawołujące do pokuty i nawrócenia. Przywołuje np. cytat biblijny z 2 Księgi Kronik (7, 13-14):
„Gdy zamknę niebiosa i nie będzie deszczu, i gdy nakażę szarańczy, by zniszczyła pola, lub gdy ześlę na mój lud zarazę, jeśli upokorzy się mój lud, nad którym zostało wezwane moje Imię, i będą błagać, i będą szukać mego oblicza, a odwrócą się od swoich złych dróg, Ja z nieba wysłucham i przebaczę im grzechy, a kraj ich ocalę”.
Hulk Hogan zamieszcza też wpis:
„W ciągu trzech krótkich miesięcy Bóg, tak jak zrobił to w przypadku plag egipskich, zabrał nam wszystko, co czcimy. Bóg powiedział: «Chcesz czcić sportowców, zamknę stadiony. Chcesz wielbić muzyków, zamknę sale koncertowe. Chcesz oddawać cześć aktorom, zamknę teatry. Chcesz wielbić pieniądze, zamknę gospodarkę i załamię giełdę. Nie chcesz chodzić do kościoła i czcić Mnie, sprawię, że nie będziesz mógł chodzić do kościoła.”
I dalej (biblijnymi słowami): „Jeśli upokorzy się mój lud, nad którym zostało wezwane moje Imię, i będą błagać, i będą szukać mego oblicza, a odwrócą się od swoich złych dróg, Ja z nieba wysłucham i przebaczę im grzechy, a kraj ich ocalę”.
Hogan pisze:
„Może nie potrzebujemy szczepionki. Może potrzebujemy tego czasu kwarantanny, by oderwać się od tego świata i przebudzić się, jeśli skupimy się TYLKO na tym, co naprawdę liczy się na świecie. Na Jezusie”. (Podałam za: Grzegorz Górny, wPolityce.pl,)

Wpis: 24 kwietnia godz. 9:50