sobota, 10 listopada 2018

O słowach PANA JEZUSA


Co najmniej kilka razy przywoływałam słowa Pana Jezusa, które skierował do nieżyjącej już Alicji Lenczewskiej. Przypominam, że te przesłania zostały zebrane w całość i ukazały się w dwóch tomach. I c0 najważniejsze: mają Imprimatur Kościoła. Słowa są przepiękne, wysyłam je smsem do wielu ludzi, bo uważam, że nie powinnam ich zatrzymać tylko dla siebie. Mam bowiem świadomość – ba, pewność! - że poprzez Alicję Pan Jezus mówi do każdego z nas. Zresztą potwierdzają to sami adresaci, mówiąc, że te słowa przychodzą w samą porę i w danej chwili okazują się niezwykle przydatne.

Zanim prześlę kolejne wskazanie, pragnę podziękować Siostrze Danieli – Urszulance z moich rodzinnych Pniew, która od kilku lat przesyła mi słowa Pana Jezusa. Ale – nie tylko mi, wysyła je w rekordowej ilości – w dwustu smsach. Cieszę się z tego ogromnie, bo w ten sposób nasz Pan dociera do setek ludzi, każdy bowiem przesyła je dalej.

Dzisiaj Jezus mówi do ciebie: „Udoskonalaj swoją codzienność - te wszystkie małe sprawy. Wszystko czyń dla Mnie z miłością i wszystko przyjmuj dla Mnie z miłością. We wszystkim bądź umiarkowana (-y) i ze wszystkiego zadowolona (-y). Moim  pokojem napełniaj serce i Moim błogosławieństwem się otaczaj. Ono będzie cię chronić i wskazywać drogę.”



Wpis: 10 listopada godz. 10:10