wtorek, 25 września 2018


Pan Jezus mówi do Alicji i do każdego z nas:

* Nie potępiaj tych, co upadają. Nie osądzaj. Weź krzyż, pokutuj i módl się za nich, aby powstali i poszli drogą zbawienia – wsparci na twoim miłosierdziu, na Miłości, jaką dla nich wlewam w twoje serce.

*Ja mam niewyczerpane możliwości uszczęśliwiania dzieci Moich i czynię to wobec tych, którzy chcą Mnie przyjąć i ufają Mojej dobroci. Nie ma dobra poza Mną i nie ma miłości poza Mną, i nie ma pokoju i radości poza Mną.

* Wysyłaj promienie miłości  ze swego serca. Ogarniaj nimi ludzi i świat, aby Moja Miłość docierała wszędzie, koiła ból i uzdrawiała dusze tak, by powracały do Mnie i zagłębiały się we Mnie.

* W każdej duszy ludzkiej rodzę się o tyle, o ile dusza mi na to pozwala. Rodzę się przez Maryję.

* Wszystkie stresy  i złe samopoczucia wywodzą się z zapatrzenia się w siebie: z egocentryzmu. Wszystkie żale, pretensje, osądy, agresje także. (…) Wyjdź poza  swój egocentryzm i egoizm, a zobaczysz, że jesteś w niebie.

* Przylgnij sercem do Mnie. Jeśli ci trudno, myśl o tym, co  dobrego uczyniłem w ogóle i w twoim życiu. W momentach najtrudniejszych módl się głośno. Rozmawiaj ze Mną i wpatruj się we Mnie w każdej chwili życia, cokolwiek robisz i gdziekolwiek jesteś.

Wpis: 25 września godz. 9:03