sobota, 18 sierpnia 2018


Witam Wszystkich, którzy czytacie moje słowa!
Witam radośnie i pełna optymizmu!
Jeżeli chcesz wiedzieć, skąd ten optymizm, skąd ta radość,
odpowiadam jednoznacznie:
zawsze mają źródło w EUCHARYSTII!
To nic, że moje słowa wydają Ci się może naiwne,
może nawet śmieszne…
Znacznie mądrzejsi ode mnie ludzie
twierdzili podobnie, doświadczając wielkiej łaski
pokoju wewnętrznego i ciszy.
Św. Augustyn powtarzał,
że „niespokojne jest serce człowieka,
dopóki nie spocznie w Tobie, Boże!”
Macie zapewne różne źródła swoich radości –
większych i małych.
Ja też je mam! Cieszy mnie wiele „rzeczy”,
ale to właśnie dzięki obecności PANA JEZUSA
potrafię je dostrzec, docenić i ocenić ich wartość.
Nigdy nie przysłaniają mi tej najważniejszej radości,
która pozwala pokonywać wszelkie trudności
i nieść swój krzyż życia.

Wszystkim życzę radości serca – mimo przeciwności -
oraz całkowitego zaufania naszemu PANU.
ON nas nigdy nie opuszcza,
 mimo że nieraz to życie wydaje się bardzo ciemne.
SURSUM CORDA!

Wpis” 18 sierpnia godz. 10:46