poniedziałek, 9 lipca 2018


Słowa PANA JEZUSA skierowane – poprzez Alicję – do każdego z nas:
„Trwaj w Mojej Miłości. Oddawaj Mi wszystko nieustannie. Dziel się wszystkim ze Mną, bo jestem z tobą i chcę żyć twoim życiem, abyś mógł żyć Mną.  Gdy pojawi się coś złego w twoim sercu, naucz się natychmiast  prosić o Moją pomoc. Oddaj Mi to.”
„Przylgnij do Mnie. Moja Miłość osłoni, uleczy, uciszy. Jej trzeba się oddać. Jej trzeba się poddać całkowicie i zaufać do końca, choćby huragan kruszył skały i miotał wszystkim. Ufaj, Moje dziecko, Ja kocham i chronię, i prowadzę.”
*
Jeszcze kilka słów wyjaśnienia – dodam – kolejnego, bo już o tym pisałam. Otóż – jak nietrudno zauważyć – co pewien czas umieszczam w tym miejscu słowa PANA JEZUSA. Są to Jego autentyczne słowa, skierowane do śp. Alicji Lenczewskiej. Zostały zebrane w dwie książki; mają Imprimatur Kościoła. Umieszczam je tutaj dlatego, aby przekazać szerokiemu gronu Czytelników, są bowiem pełne miłości BOGA do człowieka, niosą pokrzepienie i napawają wielką nadzieją oraz pewnością, że nigdy nie jesteśmy sami w tym trudnym świecie.