wtorek, 16 czerwca 2015

Życie w kolorze tęczy






Moje życie ma kolory tęczy.

Czerwieni się Bożą miłością,

jaśnieje zielenią nadziei…

Spokoju użycza kolor błękitu

i niebo przybliża ku ziemi.

Biel lśniąca i piękna zarazem -

symbol światłości i czystych myśli -

przywodzi na myśl Maryję…


Tęcza - odbicie Chrystusowego światła -

unosi się nad naszym kościołem.

Piękna, siedmiobarwna zawisła na niebie

po deszczu, co zmywa brud grzechów.


W mojej tęczy mienią się marzenia

o pięknym świecie, w którym dobro i prawda

przysłaniają wszystkie brudy świata…

W mojej tęczy nigdy nie ma czarnego koloru,

choć  w sercu żałoba trwa…

Moja tęcza wznosi się ku niebu,

skrzy się barwami piękna, miłości i szczęścia…

Moja tęcza wiedzie mnie ku niebu,

siedmiobarwny łuk roztacza nad głową…

Na szczycie jej - Bóg, nasz Pan i Stwórca

wyciąga dobre, kochające ręce.