wtorek, 7 grudnia 2021

Krzepiące słowa PANA JEZUSA do Alicji i każdego z nas

 

*Trzeba się cieszyć małymi rzeczami. Właściwie wszystkim. Wszystko jest ode Mnie dla twojego dobra. Wszystko cię prowadzi do zjednoczenia ze Mną.

*Po to stworzyłem człowieka słabym, aby ze Mnie czerpał moc. Po to wzbudziłem w ludzkim sercu głód miłości, aby karmiło się Moją Miłością.

*Zwracaj się do Mnie, będę czynił cuda w twym życiu, by były twym umocnieniem i znakiem dla innych. Więcej wiary ci potrzeba, Moje dziecko.

*Wystarczy ci Mojej łaski, bym prowadził cię i troszczył się o wszystko w twej codzienności. (…) O tak wiele się troszczysz, a potrzeba tylko jednego.

*Im więcej i bardziej świadomie człowiek prosi o pomoc Pana, Maryję, duchy i dusze opiekuńcze, tym więcej zwycięstw jest mu dane.

*Zanim cokolwiek zaczniesz myślą, słowem lub czynem, pierwszym odruchem twoim niech będzie zwrócenie serca ku Mojej miłości i umysłu ku Mojej Prawdzie.

*Wołaj do Mnie i ufaj. I ciesz się, bo słucham cię z uwagą i spieszę z pomocą i z dłońmi pełnymi darów dla ciebie.

*Cóż może ci grozić, gdy Ja jestem z tobą? Potrzebna jest ci tylko wiara. Umacniaj ją w sercu swoim i w sercach tych, których postawię na twej drodze. Ufaj, Jam zwyciężył świat.

*Pragnienie bycia ze Mną już jest zbawieniem. Gdzie Ja jestem, tam zła nie ma. Gdzie jest Światłość, nie ma ciemności.

 

Wpis: 7 grudnia godz. 10:25