sobota, 4 grudnia 2021

BÓG nadzieją i twierdzą moją!

 

Można się pogubić w tym zalewie złych wieści! Pandemia zbiera żniwo, wszędzie dzieje się coś niedobrego… Nie będę tu wymieniać najróżniejszych wydarzeń, bo sami to widzimy.

A Pan Jezus i Matka Boża w wielu miejscach świata nawołują do nawrócenia. Czy te głosy docierają do nas? Czy uważamy to za bajki? Ani Bóg, ani Maryja nigdy nie kłamali!

 Nawróćcie się i wróćcie do Boga! Módlcie się! Odmawiajcie Różaniec!

To przewodnie orędzia Chrystusa i Bożej Matki.

Trzymajmy się mocno ich świętej ręki i trwajmy w ufności! Otwórzmy Pismo święte i poczytajmy…

"Lecz Pan jest twierdzą moją I Bóg mój skałą schronienia mego." (Psalm 94:22) 

"Pan jest opoką moją i twierdzą moją, i wybawicielem moim, Bóg skałą moją, jemu ufam, Tarczą moją, róg  zbawienia mojego, schronienie moje. I ucieczką moją, Wybawicielem moim, który mnie od przemocy wybawia." (2 Samuela 22:3)

"Nakłoń ku mnie ucho swoje, Śpiesznie ocal mnie! Bądź mi skałą obronną, grodem warownym, by mnie wybawić!" (Psalm 31:3)

"Boś Ty skałą moją i twierdzą moją, Przez wzgląd na imię twoje będziesz mnie prowadził i wiódł!" (Psalm 31:4)

 

Wpis: 4 grudni godz. 14:30