środa, 6 lutego 2019

Cenne wskazania PANA JEZUSA. Warto wziąć je sobie do serca:


*Pomagaj innym poznawać Mnie i siebie samych i drogę, jaka do Mnie prowadzi: od wypełniania Prawa po ślepe rzucenie się z miłością w Moje ramiona. Nie śpij! Twoje życie musi być intensywne, z pełną mobilizacją sił twej duszy. Wypoczynkiem twej duszy będę  Ja – tylko i wyłącznie.

*Najbardziej lubię, gdy milczą usta, a pała serce.  Proś o Miłość, abym rozpalił twoje serce wielkim ogniem.

*Miłości nie trzeba się bać, ale wypełniać się nią przez wypełnianie Mojej woli. Wystrzegaj się upadków, nawet tych, które są jak pyłek kurzu, by nie pokryły szarzyzną twego serca, które stworzyłem czyste. Miłością, wiernością i posłuszeństwem wobec Mnie zachowuj biel swego serca. Nie ulegaj słabościom ciała, bo od nich zaczyna się wiele złego.

*Nic nie musisz umieć. Musisz tylko  chcieć, tylko pragnąć. Tylko przytulić się do Mnie i wszystko z chwili na chwilę Mi zawierzać. Miłość wyraża się oddaniem siebie i wszystkiego. Oddanie musi być procesem, który ciągle trwa – staje się.

*Chcę zniszczyć w  tobie przyzwyczajenia do decydowania o sobie i do samodzielnego  poczynania czegokolwiek. Pragnę przekonać cię, że wszystko, co podejmujesz bez oddania Mi, jest pomyłką: stratą czasu  i energii.

*Głęboka przemiana odbywa się w czasie. Poddaj się temu. I z łagodnością znoś ludzi, którzy cię męczą. Z miłością bądź dla nich wyrozumiały/ wyrozumiała. Niczemu się nie przeciwstawiaj, a wszystko poddawaj  Mojej miłości. (…)  Nieś mój ból i Moją miłość miłosierną  wobec świata.

To słowa PANA JEZUSA  do Alicji Lenczewskiej.