sobota, 9 września 2023

Wskazania Pana Jezusa

 

Nie muszę nikogo przekonywać, że słowa Pana Jezusa skierowane do kogokolwiek mają wielką moc i wartość. Gdybyśmy tylko tak umieli i przede wszystkim – chcieli z nich skorzystać i zastosować je w swoim życiu!

Oto kilka cennych wskazań dla nas za pośrednictwem Alicji Lenczewskiej:

„Trzeba, Moje dziecko, abyś nie tylko pilnowała swego języka, ale także swych myśli. Jest konieczne kierować swe myśli ku dobremu, ku życzliwości wypływającej z Mojej Miłości.

Jeśli tego nauczysz się i prosić będziesz o to, nie będzie problemu z pilnowaniem języka, by nie ranił innych, bo myśli wypełnione Moją miłością nie pozwolą na to.

Oddaj Mi swe myśli podczas porannej modlitwy i proś, aby wszystkie rodziły się we Mnie, by wypełniały twój umysł i twoje serce przez cały dzień.

Gdy pojawiają się pokusy i trudne sytuacje, zanurzaj swój umysł i swoje serce we Mnie i proś o pokój w myślach i o miłość w sercu, aby nie było w tobie pustki i zła. Myśl o Mnie: o Mojej dobroci, mądrości, wszechmocy. Zanurzaj we Mnie swój umysł, aby przeniknęły go Moja mądrość i miłość.

Nie staraj się wszystkiego do końca zrozumieć i poznać. Staraj się natomiast wszystko przyjmować z pokojem, miłością i wdzięcznością, bo wszystko służy dobru: twojemu i innych. Jest darem dla ubogacenia twej duszy."