czwartek, 10 czerwca 2021

Pokrzepiające słowa

 

„Nikt nie ma idealnego życia. Ale gdybyśmy mogli wrzucić wszystkie swoje problemy na jedną stertę i zamienić się nią z kimś innym, każdy wybrałby własną. (…)

Nikomu z nas nie spełniają się wszystkie marzenia. A jeśli się spełniają, to zwykle po tym, jak życie da nam mocno popalić. (…)

Niekiedy zaskakuję sama siebie. (…) Moja rozpacz trwa krótko, bo wiem, że to ode mnie zależy, kiedy się skończy. Czasami wystarczy po prostu położyć się wcześniej spać. Rano mam szansę narodzić się na nowo, znów przyjść na świat. (…)

Mój przyjaciel Don Cozzens, ksiądz katolicki, zakończył kiedyś kazanie następującymi słowami: „Nie jesteśmy zepsutymi ludźmi, którzy przez całe życie naprawiają swoje błędy. Rodzimy się doskonali i przez całe życie to odkrywamy.” (…) Odkryj prawdę w tych cudownych wersetach proroka Izajasza: „Wezwałem cię po imieniu. Oto wyryłem cię na obu dłoniach.” (z książki Reginy Brett „Jesteś cudem”)