wtorek, 8 czerwca 2021

Pan Jezus kieruje do nas ważne słowa:

 

*Wielu ludziom możesz pomóc, modląc się za nich i powierzając mi ich. Zwłaszcza ich cierpienia, aby w pełni były owocne dla ich zbawienia i życia we Mnie.

*Potrzebne mi są ludzkie serca w różnych punktach ziemi, aby promieniowały miłością. W ten właśnie sposób chcę przenikać wszelkie zakamarki ciemności.

*Każdy dzień jest stopniem, na który wstępujesz, zbliżając się do Mnie – do ostatecznego spotkania ze Mną.

*Twoja troska o bliźnich, zwłaszcza tych, którzy powierzeni są twej modlitwie i wstawiennictwu, niech polega na powierzeniu ich Mojej opiece i Mojemu Miłosierdziu.

*W stosunku do swoich bliźnich kieruj się miłosierdziem, a nie sprawiedliwością. Ty nie jesteś w stanie osądzić niczego sprawiedliwie.

*Każda otrzymana łaska i dar Ducha Świętego powinny cię pobudzać do wdzięczności i jeszcze większej skruchy, bo nigdy nie jesteś godna(-y), by je otrzymać i by być narzędziem Moim wobec innych ludzi.

*Wszelkie sytuacje trudne, zwłaszcza te „beznadziejne”, dane są ci po to, abyś zwracał(-a) się do Mnie o pomoc. (To słowa do Alicji Lenczewskiej, ale i do każdego z nas)


Wpis: 8 czerwca godz. 10:25