środa, 13 czerwca 2018

O największym szacunku dla Eucharystii


Synu, gdyby przed tobą otwarło się niebo i oczy twoje ujrzałyby Moją chwałę, ten wspaniały widok napełniłby cię tak wielką czcią, że upadłbyś na twarz. (…) Ujrzałbyś tysiące aniołów oddających Mi najwyższą cześć. Zobaczyłbyś także niezliczoną rzeszę Świętych przed Moim tronem ze czcią upadających na twarze i jaśniejących miłością. (…) A przecież, synu, Ja który w niebie odbieram taką daninę hołdu i chwały, ten sam jestem obecny w Najświętszym Sakramencie, otoczony mnóstwem duchów niebieskich. (…) Tutaj, synu, chcę, pragnę i wymagam czci należnej. (…) Jeśli Mnie kochasz, Synu, jeśli masz wiarę i w jej nadprzyrodzonym świetle widzisz ukryty tu majestat i wszystko, co Mnie otacza, z pewnością tutaj zawsze będziesz okazywał mi cześć najwyższą. Będziesz tu przybywał, aby wraz z aniołami Mnie czcić, w skupieniu wewnętrznym i zewnętrznym tylko pobożność i oddanie i cześć będziesz mi okazywał. Z książki „Naśladowanie Najświętszego Serca Jezusowego”

Wpis: 13 czerwca godz. 9:19