środa, 17 stycznia 2018

Słowa Pana Jezusa do Alicji:


* Uczynność wobec bliźniego ma pierwszeństwo przed modlitwą. Tak, jak w przypowieści o dobrym Samarytaninie. Cóż warta jest modlitwa, gdy jej owocem nie jest czyn?

* Człowiek wypełniony Moją Miłością, nie może być oddzielony od świata. Byłby to  egoizm i zawłaszczanie Mojej Miłości, która jest przeznaczona dla wszystkich Moich dzieci. Najbardziej dla tych, które pogubiły ją i są same otoczone złem świata.

* Bądź hojny w miłości i kochaj nie dlatego, że wyświadczają ci dobro, ale też gdy zadają ci ból, gdy cię nie rozumieją, gdy odrzucają. Zachowaj pokój i nie poddawaj się sytuacjom zewnętrznym. Pokój tobie, Moje dziecko!

* Chciałbyś wiele osiągnąć zbyt prędko i trudno ci się pogodzić z prawdą o sobie. A trzeba znosić i prawdę o sobie, i czas, który powoli cię zmienia. Trwaj w Mojej Miłości i poddawaj się wszystkiemu, co sprawia Moja wola. Kocham cię.
* Przyszedłem powołać ludzi, a nie aniołów. Pochylam się nad tobą, bo jestem miłosierny. Kocham cię niezależnie od twojej grzeszności.  Chcę cię mieć świętym, ale wiem, kim jesteś i kim będziesz. Nie trwóż się i nie lękaj własnej słabości.

* Każdy ma swoją drogę, dla której go stworzyłem. Ważne jest, żebyś szedł własną drogą do Mnie. Na tej swojej drodze staraj się przyjmować wszystko, co daję. Każdy z ludzi jest niepowtarzalny. Pilnuj swej drogi, abyś patrząc na innych, nie zbłądził na bezdrożach.

* Sanktuarium twojej duszy  jest moim domem. Buduj je  w twej codzienności, powierzając się nieustannie Mojej opiece. Rzeczy wielkie wspierają się na małych. Niosę cię, gdy twoja bezsilność jest zbyt bolesna.


Wpis: 17 stycznia godz. 10:00