piątek, 23 grudnia 2016

Na czacie z Panem Bogiem

Człowiek: Ojcze, jaki jest najlepszy czas na modlitwę?
BÓG: Myślę, że dobrze jest wstać, zanim przyjdzie pora na codzienne obowiązki i wtedy się pomodlić. To pomaga dobrze rozpocząć dzień. Dobrze jest także modlić się przed pójściem spać, dziękując Mi za dzień i prosząc Mnie, bym mówił do ciebie podczas twojego snu.
Człowiek: Super!
Bóg: Właściwie możesz modlić się cały czas. Zawsze jestem przy tobie i zawsze cię słucham. Możesz być w łączności ze Mną przez cały dzień, nigdy jej nie przerywając. „Modlitwa” - to trochę dziwne określenie na łączenie się ze Mną. Możesz mieć taki czas wtedy, gdy jesteś sam, gdy czytasz Biblię, modlisz się za ludzi i świat.
Innym rodzajem połączenia się ze Mną jest modlitwa w kościele z grupą ludzi. A jeszcze innym – włożenie rąk na osobę chorą i wiara w to, że Ja ją uleczę.
Możesz też nauczyć się na pamięć krótkiej modlitwy, pomodlić się nią rano i później modlić się nią w sercu przez cały dzień. To może być coś w stylu: „Kieruj mną!”, „Ty panujesz nad wszystkim.”, „Bądź uwielbiony!”, lub „Wszystko mogę w Tym, który mnie umacnia, w Jezusie Chrystusie.” Nie musisz wypowiadać tych słów głośno i nie musisz się na nich szczególnie koncentrować. Po prostu miej je w swoim sercu i powtarzaj. Wracaj do tego w ciągu dnia. Zdziwisz się, jak wiele otuchy i siły doda ci ta modlitwa.

Z książki Curta Cloningera „Połącz się z Bogiem"


Wpis: 23 grudnia g. 9:50