środa, 21 sierpnia 2024

Trzynaście lat mojego blogu!

 

Każdego roku na początku lipca wspominałam rozpoczęcie pisania na moim blogu. W tym roku zapomniałam, a to przecież minęło już trzynaście lat! To trzynaście lat kontaktu z Wami, Drodzy Przyjaciele, z tamtej strony! To trzynaście lat publicznego przyznawania się do Pana Boga, do Kościoła!

Mam możliwość sprawdzenia, z jakiego kraju jesteście. Jest Was wielu i ciągle Was przybywa z różnych stron świata. Cieszę się z tego ogromnie, bo to dowód, że ta moja pisanina ma sens i jest komuś potrzebna.

Czas upałów nie bardzo sprzyja zebraniu myśli, skupieniu się, dlatego w ostatnim czasie „podpierałam się” różnymi myślami wielkich ludzi.

Inna rzecz, że prowadzenie blogu wymaga nie lada odwagi, dlatego nie zawsze można i trzeba odkrywać siebie do końca. Mogłoby to zostać niewłaściwie odczytane, a moje myśli – jako infantylizm. Tego pragnę uniknąć.

Summa summarum – cieszę się, że jesteście, że mi towarzyszycie tyle lat!

Panu Bogu dziękuję, że obdarzył mnie łaską wytrwałości, bo bez niej już dawno zaniechałabym pisania.

Serdecznie pozdrawiam wszystkich Drogich Przyjaciół! Nieprzyjaciół też!

 

Wpis: 21 sierpnia godz. 15:22