piątek, 19 kwietnia 2024

Słowa PANA JEZUSA do Alicji i do każdego z nas...

 

*Wszędzie, gdziekolwiek jesteś, rozpoznawaj ludzi, za których trzeba się modlić i których trzeba szczególnie Mi polecać i im pomagać.

*Bądź cierpliwa(-y) i ufna(-y). Znoś z pogodą wszystko, co cię dotyka. Panuj nad odruchami niechęci i złego samopoczucia.

*Ciągle pytaj i proś. Przecież jestem tu, by ci pomagać. Nie zapominaj o tym.

*Masz swoje ludzkie ograniczenia i trochę zahamowania też. Nie zważaj na nie, idź po prostu za porywem serca, ono – jeśli jest Mi oddane – powie ci wszystko i uczyni wszystko.

*Przed każdym spotkaniem z drugim człowiekiem składaj ofiarę z siebie i oddawaj Mi tego człowieka.

*Chcę, abyś uwierzył(-a), że chcę ci dać Moją moc. Chcę w tobie poruszać góry. Lodowe góry ludzkich serc.

*Gdy pojawiają się pokusy i trudne sytuacje, zanurzaj swój umysł i swoje serce we Mnie i proś o pokój w myślach i o miłość w sercu, aby nie było w tobie pustki i zła.  Myśl o Mojej dobroci, mądrości i wszechmocy. Zanurzaj we Mnie swój umysł, aby go przeniknęły Moja mądrość i miłość.

*Skrucha jest tym, co pozwala, abym cię przemieniał w Światłość. Brak skruchy jest ciemnością w tobie, która Mnie zakrywa i wiąże.

*Nie lękaj się. Ja kieruję tobą. Jesteś tylko Moim narzędziem. Bądź zatem poddana(-y) i ufna(-y), abym mógł posługiwać się tobą swobodnie.

*Dziecko Moje, nie rań Mnie drobiazgami, niedbalstwem w obcowaniu ze Mną, chociażby najmniejszym. Tak wiele od tego zależy. Tak bardzo wiele.

*Spokojnie i rozważnie zrobisz więcej, a twoje serce nie utraci pokoju. Masz dość czasu na wszystko. Ja czuwam i troszczę się o wszystko.

*Zawierz Mi, także w drobiazgach codzienności. Ja pragnę uczestniczyć we wszystkim i wszystko uświęcić Swoją obecnością.

*Twoja dobroć i ofiarność ma wielką wartość - nieprzemijającą. Pamiętaj o tym i o ćwiczeniu się w cierpliwości. Znoś wszystko z pogodą w sercu i życzliwością.

*Kochać ludzi to znaczy świadczyć im dobro, które prowadzi ich do nieba – niezależnie od uczuć i emocji, jakie zjawiają się w twoim sercu.

 

Wpis: 19 kwietnia godz. 9:00