wtorek, 26 października 2021

Warto mieć pasję!

 

Tak, warto mieć pasję! Zdecydowanie zachęcam! Kogo? Wszystkich! Tych bardzo młodych, średnich i… „nieco” starszych, podobnie jak ja! Trudno mi uwierzyć, że mam tyle lat, ile mam, ale kalendarza nie oszukam!

Żeby nie zgnuśnieć, nie zardzewieć i nie zamknąć się tylko w swoim świecie, który z biegiem lat ubożeje. Ale nie musi i nie powinien ubożeć, bo przecież jesteśmy bogatsi o wszystkie doświadczenia życiowe, liczymy się z różnymi ewentualnościami, mniej więcej możemy się spodziewać pewnych okoliczności, które są nieuchronne. Dojrzałość wiekowa – żeby nie powiedzieć starość - jest każdemu pisana, ale ta wiedza nie powinna nas przygniatać swoją treścią! Bo może się okazać całkiem, całkiem ciekawa! Oczywiście z dojrzałym wiekiem wiążą się różne przypadłości, choróbska… Wszystkich nie będę wymieniać, ale jest ich na pewno niemało. Jednak – jako ludzie wierzący – mamy pewność, dokąd zmierzamy; żyjemy w absolutnym przekonaniu, że nasze życie tutaj się nie kończy, trwa dalej, tylko w innym wymiarze. Ale – póki co – cieszmy się doczesnym żywotem i starajmy się go wypełnić jak najpiękniej.

Kiedyś już pisałam w tym miejscu o swoich pasjach. Wśród nich jest malowanie. Obok umieściłam niektóre z moich obrazów. Dziękuję Panu Bogu za ten dar! Dzień bywa za krótki, by pogodzić to wszystko. Ale jaka radość!

Zachęcam Wszystkich Państwa do odkrywania w sobie talentów, pasji oraz tego, co może nam przynieść prawdziwą radość tworzenia.

 

Wpis: 26 października godz. 11:10