sobota, 23 października 2021

!!!

 

Ktoś mnie zapytał, czy nie mogłabym poruszać w tym miejscu bardziej świeckich tematów. Oczywiście, że mogłabym, ale… jeżeli w moje osobiste życie wplata się tyle ciekawych osób, ciekawych zdarzeń, które mają swe źródło w Panu Bogu, to co wtedy? Mam o tym zapomnieć? Udawać, że ich nie ma? Najgorsza rzecz, jaka może przytrafić się człowiekowi, to udawanie! Nie mogę (i nie chcę!) udawać, że nie ma w moim życiu obecności Chrystusowej, że nie ma radości – najpiękniejszej, jaką można sobie wyobrazić – będącej efektem tejże obecności! To nie tylko radość, ale i przekonanie o doświadczanej miłości, to spokój wewnętrzny, pokój serca, to najwspanialsze towarzystwo Osoby o wielkim sercu, która zawsze pomaga, daje dobre natchnienia, podtrzymuje na duchu, doradza, nigdy nie kłamie, jest zawsze w pobliżu mnie, także wtedy, gdy dotykają mnie różne przykrości.

W tym zawirowanym świecie, gdzie tak często zło bywa nazywane dobrem, Obecność Chrystusowa jest największym dobrodziejstwem dla każdego człowieka, nie tylko dla mnie! Warto ją odkryć i szczerze zaprzyjaźnić się z Chrystusem! On nigdy nas nie zdradzi!

Nigdy nie traćmy ufności! Boża perspektywa jest znacznie szersza i dalsza!

 

Wpis: 23 października godz. 10:00