piątek, 27 marca 2020

Te słowa PANA JEZUSA do Alicji i każdego z nas niosą nadzieję!


*Twoje przebywanie ze Mną powinno być pełne ufności i spokoju, także wtedy, gdy przyjdą chwile trudne: odpowiedzialne zadania, , uciążliwość ludzi lub odczucie pustki i osamotnienia. Ja zawsze jestem i zawsze zapewniam ci miłość, opiekę i pomoc.
*Szukaj pomocy i wsparcia tylko we Mnie. Tylko Ja jestem w stanie umocnić cię i poratować. Tylko do mnie zwracaj się, gdy powala cię niemoc. I trwaj w ufności, jak Moja Matka. Nawet gdyby cały świat był przeciw tobie.
*Nie bój się i nie lękaj. Moja moc jest z tobą i Moja Miłość jest wokół ciebie, jak tarcza ochronna, jak pancerz.
*Zanurzaj się w Mojej Miłości i w Moim Miłosierdziu. Wiesz, jak jest ogromne i że wszystko zdoła wchłonąć i przemienić – wszelki grzech i bezradność całego świata. Trwaj i poddawaj to wszystko Mojemu oczyszczającemu działaniu.
*Nie czuj się samotna/samotny, bo nigdy nie jesteś. Mieszkam i przebywam z tobą wciąż i nie opuszczę cię nigdy.  Powiedziałem ci, że powinieneś być wsparciem dla ludzi. Przysyłam ci  więc ich, abyś mógł świadczyć o Mnie.