piątek, 20 września 2019

Wsłuchajmy się w słowa  PANA JEZUSA,
skierowane do Alicji i do każdego z nas:
*Kocham cię i wypełniam Sobą. (…) We Mnie nie ma czegoś takiego, jak nienawiść, złość, żal do kogoś. Nie ma niczego, co nie jest miłością. Jeśli pozwolisz, abym cię wypełniał, w tobie też znikną uczucia negatywne. Po prostu nie będziesz do nich zdolny(-a).
*Niech wszystko, co ciemne, przestanie istnieć w blasku twej wybaczającej miłości. Nie może być w twym sercu i w twej pamięci żadnego żalu czy niechęci. Wszystko niech spłonie w ogniu miłości. Pragnij tego ponad wszystko. Pragnij, niech cię ogarnie i wypełni Moja Miłość.
*Niech w miłości rozpłynie się i zniknie wszelkie zło, jakim dotknęli cię ludzie. Niech twoja wybaczająca miłość będzie jak ocean, w którym unicestwiona zostanie każda kropla ludzkiej nieżyczliwości, złośliwości, zazdrości. Każda kropla twojego bólu.
*Twoja dobroć i ofiarność ma wielką wartość – nieprzemijającą. Pamiętaj o tym i o ćwiczeniu się w cierpliwości. Znoś wszystko z pogodą  w sercu i życzliwością. Jestem i patrzę na ciebie i raduję się, gdy widzę swoje odbicie w tobie.
*Wszystko, cokolwiek czynisz swoim sercem, umysłem lub dłońmi – musi zaczynać się od modlitwy. Tyle miłości, mądrości i pokoju w twoim sercu. Od siebie nie masz nic do dania. Wszystko jest owocem modlitw.
*Pielęgnuj w sobie życzliwość, miłość i miłosierdzie, i wysyłaj do innych. Najbardziej do tych, którzy są zagubieni, zniewoleni złem. Ranią cię ludzie, którzy sami cierpią wewnętrzne rozdarcie. Tych trzeba otaczać miłością i modlitwą, by zaleczyć ich rany.
Wpis: 20 września godz. 20:02