poniedziałek, 8 kwietnia 2019


To jest kontynuacja „rozmów człowieka z PANEM BOGIEM”, rozmów zapisanych w książce Curta Cloningera „Połącz się z Bogiem”. Wiele z nich umieściłam w ubiegłych latach. Wprawdzie książka adresowana jest do młodego czytelnika, ale w jego miejsce możemy wpisać siebie – niezależnie od tego, ile mamy lat, bo przyjaźniąc się z PANEM JEZUSEM, wszyscy jesteśmy młodzi sercem i chętni do usłyszenia Jego słów. A zatem…
Człowiek: Ojcze, wiem, że mnie kochasz, ale trudno mi to sobie wyobrazić.
Bóg: Kocham cię tak bardzo, że gdybym zaczął, to pisałbym o tym 200 lat.
Człowiek: A dlaczego mnie kochasz?
Bóg: Dlatego, że jesteś Moim dzieckiem. Podoba Mi się, jak wyglądasz, jak myślisz. Podoba Mi się to, co robisz. Podoba Mi się twoje serce. Wszystko w tobie Mi się podoba.
Jeśli prosiłeś Jezusa, by kierował twoim życiem, jeśli wierzysz w Niego i we Mnie, to jesteś Moim dzieckiem. Jezus umarł na krzyżu, byś ty mógł wejść do Mojej rodziny. Twoi ziemscy rodzice kochają cię. Ale zostałeś stworzony, by poznać Miłość doskonałą, a Ja jestem jedynym, który  może kochać cię miłością doskonałą. I tak właśnie cię kocham.
Jeśli ktoś się ciebie czepia, to będzie musiał odpowiedzieć przede Mną, ponieważ jesteś Moim dzieckiem. Wyznaczyłem aniołów, by czuwali tylko i wyłącznie nad tobą. Jeśli ktoś rani twoje uczucia, to rani Moje serce. A jeśli ci się coś udaje, to krzyczę z radości. (…) Kibicuję ci! Czuwam nad tobą w dzień i w nocy. Nikt nie kocha cię bardziej niż Ja. Jesteś Moim ulubieńcem. Moim najukochańszym dzieckiem.
Wpis: 8 kwietnia godz. 9:01