wtorek, 2 kwietnia 2019

Słowa PANA JEZUSA do Alicji


*Trzeba, Moje dziecko, abyś nie tylko pilnował (-a) swego języka, ale także swych myśli. Jest konieczne kierować swe myśli ku dobremu, ku życzliwości wypływającej z Mojej Miłości. Jeśli się tego nauczysz i prosić będziesz o to, nie będzie problemu z pilnowaniem języka, by nie ranił innych, bo myśli wypełnione Moją Miłością nie pozwolą na to.
*Nie staraj się  wszystkiego do końca zrozumieć i poznać. Staraj się natomiast wszystko przyjąć z pokojem, miłością i wdzięcznością, bo wszystko służy dobru – twojemu i innych. Jest darem dla ubogacenia twej duszy.
*Twoje niepokoje, niezadowolenie wobec bliźnich  rodzą się z tego, że czas, siły i inne dobra, którymi dysponujesz, traktujesz jako swoje własne. Że usiłujesz wykorzystywać je według  własnych upodobań i planów, nie licząc się z tym, że ja chcę cię mieć zupełnie wolnym człowiekiem.
*Po to stworzyłem człowieka słabym, aby ze Mnie czerpał moc. Po to wzbudziłem w ludzkim sercu głód miłości, aby karmiło się Moją Miłością. Po to uczyniłem ludzi ubogimi, aby  opływali w Moje bogactwa.
*Wszystko powstaje z Miłości, bo tylko Miłość jest twórcza. Jednocz się z Bogiem – Miłością, aby rozkwitła  dusza twoja wszystkimi barwami Miłości.  Nic nie zastąpi ci Mnie żywego i prawdziwego, który jestem w duszy twojej i  rodzę dobro w twych myślach, słowach i  czynach. O tyle rodzę, o ile jednoczysz się ze Mną i oddajesz Mi siebie.
*Straszny jest świat depczący Moją cierpiącą Miłość. Taki jest świat – pełen grzechu i taka jest Moja Miłość, Moje Miłosierdzie dla świata, który je ukrzyżował. Świat ukrzyżował Mnie powtórnie w sercach moich dzieci.


Wpis: 2 kwietnia godz. 10:50