czwartek, 22 lutego 2018

Warto się wsłuchać i w te słowa Pana Jezusa:


*Otwórz z miłością swoją duszę przede Mną i pragnij oddać wszystko, co w niej jest. Moje dotknięcia staną się wtedy radością i pokojem.  Schroń się w moich ramionach i ufaj Mojej miłości.  Pragnę cię umocnić i oczyścić.

*Twoja ufność uchroni cię przed popełnianiem błędów, a miłość rozjaśni prawdę. Zawierz mym słowom i wszystkiemu, co czynię w twym życiu. Wszystko przyjmuj z prostotą dziecka. Otwórz oczy i zobacz, co czynię w twoim życiu.

*Proś o miłość. Z niej będę cię rozliczał – z Hymnu o miłości. Kochaj wszystko, co stworzyłem. Siebie też: swoją  codzienność i ludzi, którzy pragną twego serca. Gdy przychodzą pokusy, módl się i oddawaj Mi je. Doświadczam cię, abyś stawał się dojrzalszy w miłości i wierze.
*Bądź w pokoju, Moje dziecko. Przytul się do Mnie, a wszelkie troski pozostaw Mej Matce. Troszcz się tylko o Moją Miłość w tobie i w świecie.

Wpis: 22 lutego godz. 10:07