niedziela, 4 lutego 2018

Słowa Pana Jezusa do Alicji Lenczewskiej:



*Twoja ufność uchroni cię przed popełnianiem błędów, a miłość rozjaśni prawdę. Zawierz Mym słowom i wszystkiemu, co czynię w twym życiu. Wszystko przyjmuj z prostotą dziecka. Otwórz oczy i zobacz, co czynię w twoim życiu.
*Proś o miłość. Z niej będę cię rozliczał – z Hymnu o miłości. Kochaj wszystko, co stworzyłem. Siebie też: swoją codzienność i ludzi, którzy pragną twego serca. Gdy przychodzą pokusy, módl się i oddawaj Mi je. Doświadczam cię, abyś stawał się dojrzalszy w miłości i wierze.
*Bądź w pokoju, Moje dziecko. Przytul się do Mnie, a wszelkie troski pozostaw Mej Matce. Troszcz się tylko o Moją Miłość w tobie i w świecie.
*Będziesz mieć Moją i Mojej Matki  opiekę zawsze. Ale potrzebne jest twoje przyzwolenie i otwarcie na Moje działanie – zawsze, w każdej sytuacji. Wszystko składaj przede Mną nieustannie. Potężnego masz Pana – zaufaj Mi.
*Codzienny trud i to wszystko, czym wypełniam twoje dni, jest krzyżem. Nieś więc z pokojem w sercu i radością. Jestem blisko, choć nie odczuwasz.

Wpis: 4 lutego godz. 13:36