środa, 21 lutego 2018

Słowa PANA JEZUSA do Alicji



*Ja jestem twoim umocnieniem i oparciem także wtedy, gdy milczę i nie czujesz Mojej bliskości. Z czułością i troską patrzę na twoje zmagania. Zachowaj pokój i ufność. Czuwam nad tobą.

*Miłosierdzie jest dla tych, którzy proszą. Dla tych, którzy nie zwracają się do Mnie, jest tylko sprawiedliwość. Czuwam nad tobą. Moja Miłość cię niesie. Moja Miłość pochyla się nad tobą zawsze, a szczególnie wtedy, gdy Mnie wzywasz.

*Moja Matka jest Matką wszystkich ludzi i czule troszczy się o każdego z was. Okazuj Jej swoją miłość i przywiązanie, proś o pomoc, abyś stawał się do Niej podobny. To wzbogaci i ułatwi trwanie we Mnie.

* Zachowaj pokój, choć dźwigasz ciężar. Idę z tobą i wspieram cię w tych momentach, gdy trzeba.  Ufaj i wytrwaj we Mnie z tym wszystkim, co  jest w tobie i wokół ciebie.

*Dziecko Moje, dbaj o tabernakulum swego serca, aby ogień miłości wiecznie w nim płonął.  Troszcz się o poddanie się zupełne Mojej miłości i Mojej woli, a wówczas wszelka twoja troska o zbawienie innych będzie Moją troską i będzie rodziła owoce nawet na skale.

*Trzeba, Moje dziecko, abyś nie tylko pilnował swojego języka, ale także swoich myśli. Jest konieczne kierować swe myśli ku dobremu, ku życzliwości wypływającej z Mojej miłości. Jeśli się tego nauczysz i prosić będziesz o to, nie będzie problemu z pilnowaniem  języka, by nie ranił innych, bo myśli wypełnione Moją miłością nie pozwolą na to.

*Ucz się milczenia od Maryi i proś Ją,  aby pomogła ci ważyć słowa i trwać w ciszy.

Wpis: 21 lutego godz. 9:44