czwartek, 11 maja 2017

Kolejne słowa PANA JEZUSA do każdego z nas:

*Poprzez Moje miłosierdzie patrz na każdego i odnoś się do każdego. Tych, którzy czynią zło, którzy błądzą, otocz największą miłością i miłosierdziem. Kochaj ich, módl się za nich i pokutuj, aby uleczyć krzywdę, jaką wyrządzają sobie i innym. I aby wynagrodzić ich zdradę Miłości.
*Drogie dziecko, każda sekunda twego ludzkiego życia jest ci dana po to, abyś napełniał się Mną. Nigdy nie naprawisz tego, co tu stracisz, nie korzystając z szansy, jaką ci daję. Zawsze będziesz o tyle uboższy we Mnie, ile tu zmarnujesz. Najwięcej  zyskuje ten, kto oddaje Mi wszystko i siebie samego.

*Wszystko, cokolwiek czynisz swoim sercem,  umysłem lub dłońmi – musi zaczynać się od modlitwy i kończyć się modlitwą, i trwać w niej. Ile modlitwy, tyle miłości, mądrości i pokoju w twoim sercu. Od siebie nie masz nic do dania. Wszystko jest owocem modlitw.

*Gdy przychodzą złe myśli, nie trzeba z nimi walczyć, tylko otworzyć swoje serce przede Mną i oddać wszystko, co w nim jest. Ja swoimi rękoma oczyszczę je, usunę, co złe i napełnię Moimi darami. Proś Moją Matkę, aby nauczyła cię takiej otwartości. Ona czeka na twoje prośby.

*Lubię prostotę i bezpośredniość. Nie powinna cię oddzielać ode Mnie Moja wielkość i potęga. Ja cię kocham, a miłość likwiduje wszelkie bariery i oczyszcza z wszelkiego brudu grzechowego. Raduj się, Moje dziecko, naprawdę masz wiele powodów do radości.

*Możesz wyraźniej zwracać się do Mnie, abym ci pomagał we wszystkich czynnościach. To bardzo ważne i rozsądne zapraszać Mnie do udziału we wszystkich pracach i czynnościach, jakie wykonujesz. Chcę błogosławić ci we wszystkim. Staraj się docenić tę Moją łaskę i korzystaj z niej obficie.


Wpis: 11 maja g. 11:35