poniedziałek, 3 czerwca 2024

Pan Jezus mówi do Alicji i do każdego z nas:

 

*Ja pragnę pomóc każdemu człowiekowi. Każdego kocham i każdego chcę uwolnić od zła i od biedy – ostatecznie dając niebo. Możesz mi w tym pomóc – tym bardziej, im bardziej komuś ta pomoc jest potrzebna.

*Jeśli człowiek jest podatny na Moją wolę i nie buntuje się przeciw niej, to wypełnia swoje powołanie, jakie mu wyznaczyłem, dając życie.

*Bądź ostrożna(-) w sądach o sprawach i o ludziach, bo nigdy nie znasz całej prawdy.

*Nie lękaj się swoich słabości, wszak przy boku Wszechmogącego Króla jesteś, który osłania cię i podnosi, i wyposaża we wszystko, co jest potrzebne, by zwyciężać.

*Trudności są po to, by je pokonywać, trwając w wierze i jedności ze Mną.

*Całą troskę i wysiłek wkładaj w to, aby twoje serce było we Mnie i bym Ja mógł dzięki temu twoim sercem kierować.

*Moc, mądrość i miłość Boża króluje nad wszystkim i z wszystkiego wyprowadza dobro. Nawet ze śmierci i cierpienia, jak to zostało dokonane w krzyżu i agonii Mojej.

 

Wpis: 3 czerwca godz. 16:30