wtorek, 26 kwietnia 2022

Poniżej kilka cytatów z Dzienniczka św. Faustyny. Wsłuchajmy się...

 

*Jezu, ufam Tobie wbrew wszelkiej nadziei, wbrew wszelkiemu uczuciu, które mam wewnątrz, sprzeciwiającemu się nadziei. Czyń ze mną, co chcesz, nie odstąpię od Ciebie,  bo Ty jesteś źródłem mojego życia. (Dz. 24)

 *Bóg nikomu miłosierdzia swego nie odmówi. Niebo i ziemia może się odmienić, ale nie wyczerpie się miłosierdzie Boże. (Dz. 72)

*Dusza zbroi się przez modlitwę do walki wszelakiej. W jakimkolwiek dusza jest stanie, powinna się modlić. (Dz. 146)

*Córko Moja, (…) Twoim obowiązkiem jest zupełna ufność w dobroć Moją, a Moim obowiązkiem jest dać ci wszystko, czego potrzebujesz. Czynię się sam zależy od twojej ufności; jeżeli ufność twoja będzie wielka, to hojność Moja nie będzie znać miary. (Dz. 548)

 *Nie będziesz sama, bo Ja jestem z tobą zawsze i wszędzie; przy sercu moim nie bój się niczego. (…) Czego się lękasz? Jeżeli jesteś ze mną, kto się ośmieli dotknąć ciebie? (Dz. 797)

 *Jam jest siłą twoją, Ja ci dam moc do walki. (Dz. 1485)

*Nie lękaj się ani walk duchowych, ani żadnych pokus, bo Ja cię wspieram, byleś ty chciała walczyć; wiedz, że zawsze zwycięstwo jest po twojej stronie. (Dz. 1560)

Wpis: 26 kwietnia godz. 10:10