środa, 27 kwietnia 2022

 

MODLITWA OPTYŃSKICH STARCÓW,

przydatna  dla każdego z nas – niezależnie od wieku

 

Panie, daj mi z duszy spokojem spotkać wszystko,

co mi przyniesie nadchodzący dzień.

Daj mi całkowicie oddać się woli Twojej świętej.

W każdej godzinie tego dnia,

we wszystkim mnie prowadź i umacniaj.

Jakiekolwiek wieści bym otrzymał w czas dnia,

naucz mnie każdą z nich przyjąć

z duszą spokojną i silnym przekonaniem,

że wszystko jest wolą Twoją świętą.

We wszystkich moich słowach i sprawach

kieruj moimi myślami i uczuciami.

We wszystkich nieprzewidzianych zdarzeniach

nie daj mi zapomnieć,

że wszystko od Ciebie pochodzi.

Naucz mnie prosto i rozumnie postępować

z każdym członkiem mojej rodziny,

nikogo nie trwożąc i nie napełniając goryczą.

Panie, daj mi siłę wytrwać w trudach i we wydarzeniach,

jakie niesie ze sobą nadchodzący dzień.

Kieruj moją wolą i naucz mnie modlić się,

wierzyć, mieć nadzieję, cierpieć, przebaczać i kochać. Amen

 

Wpis: 27 kwietnia godz. 10:45