poniedziałek, 5 października 2020

Dzisiaj imieniny św. Siostry Faustyny

 

Dzisiaj kolejne imieniny św. Siostry Faustyny! Mojej wielkiej Przyjaciółki i Orędowniczki w niebie! Mam odwagę tak właśnie o Niej pisać, ponieważ jestem absolutnie przekonana, że towarzyszy mi od momentu, gdy otrzymałam jej Dzienniczek w prezencie od nieżyjącej już pani Marii. Pisałam o tym już kilka razy, ale dzisiaj jest to kolejna okazja, by wyrazić jej wdzięczność, Dzienniczek stał się bowiem dla mnie bardzo ważną książką! Książką, która towarzyszy mi nieustannie – poprzez swoje wskazania, poprzez każde słowo, pełne miłości Chrystusowej. Dzienniczek uczy pokory – tej prawdziwej, najprawdziwszej! W jaki sposób? Choćby dlatego, że Pan Jezus rozmawiał z prostą zakonnicą, która skończyła zaledwie trzy klasy szkoły podstawowej! Zawsze najbliżsi byli Mu prostaczkowie – czytamy o tym w Ewangelii. Dlaczego oni? Bo z największą prostotą i wiarą przyjmowali każde słowo Boże. I byli pozbawieni pychy!

Ucz nas, Święta Faustyno, takiej pokory, którą Ty promieniowałaś!

 

Wpis: 5 października godz. 9:01