niedziela, 25 sierpnia 2019


Pan Jezus mówi do Alicji Lenczewskiej i do każdego z nas:

*Jestem bardzo blisko, przecież cię kocham i nie odstąpię ani na chwilę. Ciągle jestem i patrzę na ciebie. Raduję się, gdy twoje serce uśmiecha się do Mnie. Miłość to uśmiech  i pragnienie bliskości. Dlatego jestem stale przy tobie. Raduj się. Bardzo cię kocham i pragnę twej miłości.

*Rozmawiajcie ze Mną w swych sercach. Pragnę waszych serc i waszego zawierzenia. I oddania się Mojej miłości zupełnie: na wszystko, cokolwiek się zdarzy. Pragnę tego! To nic, że mówiłaś Mi to wiele razy. Trzeba ciągle siebie oddawać i ofiarować. Nieustannie trwać w tym, tym żyć. Wtedy będziesz Moim znakiem, Moim sercem, Moimi ustami i Moimi dłońmi. Ogołocenia i miłości pragnę, bo tym jest oddanie.

*Każda sprawa oddana Mi z miłością przyniesie dobre owoce. Ja o to zadbam, wyprostuję, naprawię. Ufaj nawet wtedy, gdy nic nie rozumiesz, gdy widzisz zło i klęskę. Wszystko jest w Mojej mocy i na dobro się obróci.

*Wszystko jest Moim darem i gdy choć trochę cofnę Moją łaskę – ujawnia się twoja ludzka nędza i bezsilność wobec zła, jakie bez Mojej osłony ma do ciebie dostęp. Pamiętaj o tym, Moje dziecko i bądź czujna i zawsze zjednoczona z Moją mocą.

*Oddawaj mi w sercu swoim wszystko, co cię spotyka: każdą radość, każde cierpienie, każdą tęsknotę i pragnienie. A także każdego człowieka, którego spotkasz i każdą czynność, którą wykonujesz. Tak wiele możesz mi dać w każdej chwili. Tego pragnę od ciebie i tego oczekuje Moje serce.

*Dziel się ze Mną wszystkim, Moje dziecko. Ja to wszystko przyjmę, nasycę Swoją miłością, przemienię i uczynię z tego dar doskonały, ofiarę zadośćuczynienia, którą złożę przed tronem Ojca.

*Pielęgnuj w sobie życzliwość, miłość i miłosierdzie i wysyłaj je do innych. Najbardziej do tych ludzi, którzy są zagubieni, zniewoleni złem. Ranią cię ludzie, którzy sami cierpią wewnętrzne rozdarcie. Tych trzeba otaczać miłością i modlitwą, by zaleczyć ich rany.

*Poprzez Moje miłosierdzie patrz na każdego i odnoś się do każdego. Tych, którzy czynią zło, którzy błądzą, otocz największą miłością i miłosierdziem. Kochaj ich, módl się za nich i pokutuj, aby uleczyć krzywdę, jaką wyrządzają sobie i innym. I aby wynagrodzić ich zdradę Miłości.


Wpis: 25 sierpnia godz. 11:18