poniedziałek, 23 grudnia 2013

Życzenia

 
Wszystkim Państwu – moim Drogim Przyjaciołom –

życzę

pięknych Świąt Bożego Narodzenia!

Niech nowo narodzony Chrystus

przyniesie Wam miłość, pokój serca

i błogosławieństwo…

 

Przypomnę słowa z ubiegłego roku…
 

Wokół betlejemskiego żłóbka…
 

I znowu wpatrujemy się w żłóbek

pełni tkliwego wzruszenia…

Niekiedy łezka zakręci się w oku,

bo Dziecię zstąpiło na ziemię…

Jednoczy ludzi, łączy ich serca -

spragnione ciszy i wewnętrznego pokoju!

Podnosi maleńką rączkę – błogosławi

i spogląda z miłością na Ciebie i na mnie…

I pyta: Czy pragniesz zmienić swe życie?

Wszak moje przyjście tak ważne:

uczę miłości, pokory, cichości…

Ja – Bóg – rodzę się w stajni,

byś wiedział, że nie pierwsze miejsce

czyni Cię wielkim!
 
Lecz skromne miejsce ostatnie!

 

Ucz mnie, Dzieciątko kochane,

wskazuj mi drogę do niebios progów…

Pomóż odnaleźć swą przestrzeń

pośród współczesnych „bogów”…

Abym nie tylko umiała się wzruszać

Twoim widokiem przedziwnym,

ale chciała swe serce skruszyć

i przyjmować Cię zawsze z miłością i wiarą…