piątek, 27 grudnia 2013

Przyjaźń z Panem Jezusem?

Poniższy tekst umieściłam dwa lata temu… Jego treść wydaje mi się nie tylko ważna, ale i nieustannie aktualna… Dlatego przypominam… Posłuchajcie i… uwierzcie!
Ten, kto odważy się szukać na serio przyjaźni z Chrystusem, ma największe szanse, by odkryć Go również w życiu codziennym... To słowa ks. Winfrieda Wermtera. Całkowicie się z nim zgadzam. Bo to prawda! Wystarczy spróbować zaprzyjaźnić się z Jezusem – On odpowie stokroć większą i doskonalszą przyjaźnią!! Chrystus nie jest postacią fikcyjną, ale żywą Osobą! Wierzę w to całym sercem i umysłem!!! Powiedzcie sami, czy miałabym tyle odwagi, aby pisać o kimś z taką miłością i pasją, gdyby to była postać fikcyjna? Czy nie bałabym się ośmieszenia? A nie boję się!!!
Przyjaźnię się z Jezusem! Dzięki bardzo częstej Komunii św. mam pełną świadomość Jego obecności w moim życiu! Jest moim Przyjacielem, kocha mnie mimo moich wielu niedoskonałości, pomaga przetrwać różne burze, wspiera mądrymi natchnieniami. I po prostu jest!
 
Spróbujcie zaprosić Go do swojego życia, do swego serca! Odpowie na pewno! Życzę tego każdemu z Was!