niedziela, 13 maja 2012

13 maja - rocznica mojej Pierwszej Komunii świętej

Dzisiaj, 13 maja, przypada kolejna rocznica mojej I Komunii św. Mój Ojciec - w imieniu swoim i Mamy – wpisał do Złotej księgi takie oto życzenia:
Kochana Córeczko! Niech promienny dzień I Komunii św. przyświeca zawsze na drodze Twego życia. Niech utrzymuje Cię w łasce u Boga!
Wśród życiowych burz wejrzyj do tej księgi – wspomnij dzień I Komunii św., westchnij w modlitwie serdecznej, a nabierzesz nowych sił do walki na drodze ku wiecznej szczęśliwości.
Wspominam ten dzień, Kochany Ojcze, z wdzięcznością wobec Boga za wielki dar, a Wam, moi Rodzice, dziękuję, że wychowaliście mnie w wierze Chrystusowej i swoim przykładem zawsze świadczyliście o Bogu i Jego prawach…
Moją radość powiększa fakt, że ten ważny dzień I Komunii św. przypadł w rocznicę objawień Maryi w Fatimie – podobnie, jak dzisiaj, w naszej parafii…
Powyższe życzenia mojego Ojca dedykuję wszystkim dzieciom, których serca napełni dzisiaj sam Chrystus… Niech tych spotkań z Żywym Chlebem będzie jak najwięcej!  



        Tak, to jestem ja w dniu I Komunii św.
A poniżej - mój Ojciec Stefan w 1913 roku.