czwartek, 22 grudnia 2022

 

O przyjaźni z Panem Jezusem pisałam wiele razy… Ale to ciągle zbyt mało, by wyrazić wdzięczność za tę Świętą Obecność w moim życiu. Każdorazowa Komunia św. przynosi wielką, nieopisaną radość. To świadomość, że ON jest ze mną, przy mnie! Że dzieli moje radości. Smutki i radości,  że współczuje, gdy cierpię, wskazuje drogę oraz najlepsze rozwiązania trudnych spraw. Wystarczy tylko się wsłuchać! W moich słowach nie ma żadnej egzaltacji! To tylko największa wdzięczność! Ale i pewność, że nigdy nie jestem sama, że jest KTOŚ, kto nade mną czuwa od samego urodzenia.

Wiem, że nie tylko ja cieszę się tą przyjaźnią! Znam wielu ludzi, którym w najróżniejszy sposób doskwiera życie, ale promieniują Chrystusem. Każdy może tej przyjaźni i zarazem miłości doświadczyć, nie jest ona zarezerwowana dla wybrańców. Wybrańcem jest każdy z nas! 

 

Wpis: 22 grudnia godz. 10:00