niedziela, 10 listopada 2019

O posłuszeństwie bardzo ważne słowa!


Pan Jezus bardzo często kieruje do siostry Faustyny słowa o posłuszeństwie kapłanowi. Jego ranga jest niewiarygodnie wielka, przecież zastępuje samego CHRYSTUSA.  TO ALTER CHRYSTI!!!
Oto Jego słowa do Faustyny:
 „W pewnym dniu w czasie rannego rozmyślania usłyszałam taki głos: Ja sam jestem kierownikiem twoim, byłem, jestem i będę; a żeś prosiła o pomoc widzialną - i dałem ci, i wybrałem go wpierw sam, niżeli żeś mnie o to prosiła, bo tego wymaga sprawa moja. Wiedz o tym, że błędy, jakie popełniasz przeciw niemu, ranią serce moje; szczególnie strzeż się samowoli, niech na najdrobniejszej rzeczy będzie pieczęć posłuszeństwa.(Dz.362)
Kiedy jesteś posłuszna, odbieram ci słabość twoją, a natomiast daję ci moc Moją”.(Dz.381)
„Córko moja, wiedz, że większą chwałę oddajesz mi przez jeden akt posłuszeństwa niżeli przez długie modlitwy i umartwienia.(Dz.894)
„Większą nagrodę otrzymasz za posłuszeństwo i zależność od spowiednika aniżeli za samą praktykę, w której ćwiczyć się będziesz. Córko moja, wiedz o tym, że chociażby ta rzecz była najdrobniejsza, ale ma na sobie pieczęć posłuszeństwa zastępcy mojego – jest miła i wielka w oczach moich.” (Dz.932)

Wpis: 10 listopada godz. 13:30