środa, 23 maja 2018


Błogosław, Boże, wszystkim, których spotkałam w swoim życiu i ciągle jeszcze spotykam…
A więc tym wszystkim, od których doświadczyłam i nieustannie doświadczam wielkiego dobra, przyjaźni, życzliwości i miłości…
Tym, którzy modlą się za mnie…
Tym, którzy pomagali mi na przestrzeni mojego długiego życia…
Tym, którzy wyciągali do mnie pomocną dłoń w najtrudniejszym okresie…
Tym, od których ciągle uczę się postawy cierpliwości, dobroci i trwania przy Tobie, Panie…
Tym, których dane mi jest ciągle odkrywać na nowo w ich wielkości i świętości…
A także tym, od których doświadczyłam niechęci, przykrości, odrzucenia i nienawiści…
Tym, którzy mnie skrzywdzili…
Tym wszystkim, którzy źle oceniali moje najlepsze chęci…
Tym, którzy mnie zranili złym słowem…
Jednym słowem – błogosław wszystkim, których spotykam, których mam w swoim sercu – zarówno przyjaciół, jak i wrogów!