czwartek, 6 kwietnia 2017

Na czacie z Panem Bogiem

Człowiek: Panie, czasami nie wiem, po co tu jestem. Które z moich zainteresowań są ważne? Kim chcesz, abym był?
Bóg: Jestem szczęśliwy, że o to pytasz.
Człowiek: Co będzie, jeśli Cię zawiodę?
Bóg: Nie zawiedziesz Mnie, ponieważ Ja nie oczekuję od ciebie, żebyś dorastał na własną rękę. Jestem tu po to, żeby pomagać ci stawiać każdy krok na twojej drodze.
Być może uważasz, że nie jesteś nikim wyjątkowym, ale nie możesz myśleć w ten sposób. Wszystko, co czynię, jest wyjątkowe, a to Ja ciebie stworzyłem. Nie stworzyłem cię, abyś błądził albo robił, cokolwiek zechcesz. Stworzyłem cię w konkretnym celu. Żyjesz, ponieważ są rzeczy, które pragnę ci pokazać i chcę, żebyś je robił. Najważniejsze dla Mnie jest to, żebyś Mnie lepiej poznał, ale na tym nie koniec.
Stworzyłem cię, dając ci właściwe dla ciebie pragnienia i talenty. Jesteś dobry w określonych rzeczach. Zachwycasz się pewnymi rzeczami. Chcę, żebyś używał swoich darów, cieszył się swoimi zainteresowaniami i stawał się osobą, którą masz się stać. Ciągle wracaj do Mnie. Stale, każdego dnia rozmawiaj ze Mną. Ja cię prowadzę. Nie musisz samodzielnie szukać drogi. Po prostu ufaj Mi i bądź Mi posłuszny, a ja zrobię resztę.” (Z książki Curta Cloningera Połącz się z Bogiem)


Wpis: 6 kwietnia g. 12:40