poniedziałek, 9 grudnia 2019


Wczoraj, 8 grudnia, w uroczystość Niepokalanego Poczęcia Najświętszej Maryi Panny, nasi parafianie w liczbie ok. 180 dokonali aktu poświęcenia swego życia Panu Jezusowi przez serce Maryi. Przeżyliśmy piękne, niezwykłe chwile. W obliczu Pana Jezusa, ukrytego w złotej monstrancji podpisaliśmy  na ołtarzu akt poświęcenia.

Oto jego treść:

Najświętsza Panno Maryjo, zawsze Dziewico, Matko Jezusa,
Wierna Córko Boga Ojca, Oblubienico Ducha Świętego:
Ja, ……… biedny grzesznik,
odnawiam i zatwierdzam moje śluby Chrztu św.
Wyrzekam się na zawsze szatana,
jego dzieł i jego pustych obietnic.
Poświęcam się i całkowicie oddaję Jezusowi Chrystusowi.
Podejmuję się nieść swój krzyż i podążać za Nim
do końca mych dni, a także być mu wierną
bardziej niż kiedykolwiek wcześniej.
W obecności wszystkich aniołów i świętych
obieram Ciebie
w dniu dzisiejszym za moją Matkę
oraz przyjmuję Cię do swego serca.
Zawierzam Ci, Maryjo, wszystko,
czym jestem i postanawiam czcić Cię i kochać
w dniu dzisiejszym oraz w każdym z pozostałych dni
mojego życia.
O Maryjo, otworzyłaś już swoje serce dla mnie!
Przyjmij oto dar serca mojego oraz ofiary
Złożonej z całego mojego jestestwa.
Prowadź mnie do Jezusa, bym za Twoim pośrednictwem
mogła należeć do Niego, razem z Tobą mogła Go wielbić,
w Tobie trwać w komunii z Nim i Trójcą Przenajświętszą,
a także przez Ciebie stać się jego uczniem tak doskonałym,
bym mogła głosić Jego chwałę na ziemi
i zostać do niej doprowadzoną w niebie. Amen

Wpis: 9 grudnia godz. 10:23