czwartek, 24 października 2019

Pan Jezus mówi do Alicji:


*Wszystko czyń tak, jak Ja bym to czynił i wszystko czyń dla Mnie. Każdego człowieka traktuj tak, jak Ja bym był nim. Jeśli Mnie znasz i kochasz, to zrozumiesz, co ci powiedziałem.
*Im bardziej pragniesz przylgnąć do Mnie i dochować wierności, tym bardziej Moje łaski cię napełniają. I jeśli wkładasz w to swój wysiłek – taki, na jaki cię stać – Ja mnożę twoje siły i Moja moc cię wspiera.
*Czyż odmówię dziecku, które w dzień i w nocy woła o Moją Miłość? Ja pragnę twego wołania. Czekam na nie, aby napełnić cię Niebem Miłości.  Twoja miłość ku Mnie roznieci pożar w twoim sercu.  Obdarzaj Mnie miłością, troszcz się o Mnie, a otrzymasz tysiąckroć więcej.
*W sytuacjach trudnych i zaskakujących pierwszy odruch powinien zwracać się do Mnie, a następnym odruchem powinno być twoje pełne pokoju i miłości działanie ludzkie. Pokój i Miłość Ja bym dał, gdybyś zwróciła swe serce ku Mnie.