czwartek, 18 lipca 2019

Warto wsłuchać się w kolejne słowa PANA JEZUSA:


*Trzeba się cieszyć małymi rzeczami. Właściwie wszystkim. Wszystko jest ode Mnie dla twego dobra. Wszystko cię prowadzi do zjednoczenia ze Mną. Ja jestem radością twoją, ukrytą w twej duszy.  Szukaj Mnie i pragnij, aby  radość twoja był pełna. Ucz się odnajdywać Mnie w ludziach i raduj się nimi.

*Lubię prostotę i bezpośredniość. Nie powinna cię oddzielać ode Mnie moja wielkość i potęga. Ja cię kocham, a miłość likwiduje wszelkie bariery i oczyszcza z wszelkiego brudu grzechowego. Raduj się, moje dziecko, naprawdę masz wiele powodów do radości.

*Każdy zawsze jest zagrożony. Dlatego potrzebna jest ciągła czujność i ciągłe pragnienie Mojej wspomagającej miłości. Zwłaszcza teraz, gdy szatan tak wielką ofensywę prowadzi, gdy trwa walka o każdą duszę w każdej chwili życia na ziemi. Tu nie ma ani miejsca, ani czasu na odpoczynek.

*Bądź uważny (-a) na małe sprawy i w nich staraj się być w porządku. (…) Wielkość opiera się na małości i nie ma w niej miejsca na półprawdy. Wszystko, cokolwiek cię spotyka, jest moim pytaniem o wierność, o miłość. Twoje zachowanie jest odpowiedzią. Na nic się przydadzą wielkie czyny, gdy małe im przeczą.


Wpis: 18 lipca godz. 13:14