środa, 21 listopada 2012

W święto Ofiarowania Najświętszej Maryi Panny




Wiele już razy z tego miejsca

zwracałam się do Ciebie, Najświętsza Panienko…

Dzisiaj jest szczególny dzień,

by to zrobić  raz jeszcze…

Czy znajdę dość pięknych słów?

Słów uwielbienia i miłości?

Nie wiem!

Ale wiem z całą pewnością,

że Cię kocham!

I zawsze będę kochać,

odwzajemniając Twoją matczyną miłość…

Twojej opiece powierzyłam moje dzieci,

Tobie ofiarowałam moje całe życie,

każdy dzień,

moje serce,

mój umysł i wszystko, co robię…

Dziękuję za Twoją nieustanną obecność

w moim życiu,

za Twoje piękno, którym promieniujesz…

Za uśmiech, który wysyłasz  do każdego z nas

z tej pięknej figury stojącej w naszym kościele…

Dziękuję, że jesteś, mimo moich upadków…

Że wybaczasz błędy i potknięcia…

Że codziennie podajesz mi rękę z różańcem…

Przytul do serca, gdy mi smutno…

Otrzyj łzy, gdy płaczę…
 
I nigdy nie opuszczaj!