poniedziałek, 6 marca 2017

Do Wszystkich smutnych i cierpiących!

Poniższe słowa dedykuję wszystkim smutnym i doświadczanym przez los. Nie ja jestem ich autorką, ale moja Boża Przyjaciółka. Nie mogę zatrzymać tych pięknych życzeń dla siebie, posyłam je dalej, do każdego z Was. Niech będą pociechą w trudnych chwilach:
Z doświadczenia wiem, że dzieją się w naszym życiu rzeczy, które są Bożą tajemnicą pomiędzy Bogiem a duszą wybraną. (…) Wszystko jest w ręku Boga i Jemu trzeba bezgranicznie zaufać. Bywa, że pragniemy jak największej zażyłości z Panem Jezusem, ale czy uświadamiamy sobie, jak będzie się przejawiało wypływające z tej zażyłości błogosławieństwo. Jednoczyć się z Panem, pragnąc miłości oblubieńczej - to być jak Oblubieniec... i to na Krzyżu! Może jesteś zaproszony (zaproszona) do tego szczególnego spotkania z Panem Jezusem i to nie tylko przez rozważania Jego Męki, ale towarzyszenie, prawdziwe trwanie w Jego agonii, w tym co wycierpiał na krzyżu?
Nie wiem jakie są zamierzenia Boga względem Ciebie, ale jestem przekonana, że są piękne!
Życzę wytrwałości w tym trudnym doświadczeniu.
Niech Ci nieustannie towarzyszy miłość Boża i Maryja, nasza Matka, otacza najtroskliwszą opieką!!!!