poniedziałek, 13 maja 2013

W kolejną rocznicę mojej I Komunii świętej…

Właśnie wróciłam z kościoła… Dzielę się z Wami moim wzruszeniem, dzisiaj bowiem dzieci z naszej parafii świętowały bardzo uroczyście rocznicę I Komunii św. Ja też! Pisałam już w ub. roku o tym wielkim wydarzeniu… Wracam do niego często, chociaż mam świadomość, że wtedy nie dojrzałam jeszcze do przyjęcia do serca tak WIELKIEGO GOŚCIA.  Do pewnych ważkich spraw dojrzewa się z upływem lat… Zwłaszcza do Chrystusa…
Ale wtedy było coś, czego nie ma już człowiek dorosły – niewinność dziecka! Niewinne oczy, niewinne serce… Lata życia to zabierają… Ale miłość do Chrystusa rośnie i staje się coraz większa!



              
 Lubię to zdjęcie, bo przypomina mi
moje szczęśliwe i piękne dzieciństwo i ten ważny moment w życiu... Dlatego umieszczam je kolejny raz...