poniedziałek, 5 marca 2018

Pan Jezus mówi do Alicji Lenczewskiej:


*Pielęgnuj w sobie życzliwość, miłość i miłosierdzie i wysyłaj je do innych. Najbardziej do tych ludzi, którzy są zagubieni, zniewoleni złem. Ranią cię ludzie, którzy sami cierpią wewnętrzne rozdarcie. Tych trzeba otaczać miłością i modlitwą, by zaleczyć ich rany.

*Dziecko Moje, pamiętaj o tym, że wszelka żałość, nieżyczliwość i ostre odnoszenie się do bliźnich pochodzą od złego ducha. Wszelkie rozdrażnienie i niepokój także. Uciekaj wtedy w ramiona Mojej Matki i wzywaj Miłosierdzia Mego.

*Im mniej będziesz myśleć o sobie, a więcej o czyimś dobru,  tym więcej zyska twoja dusza. Stokrotnie wynagradzam taką duszę. Ufaj Moje dziecko, Ja jestem twoim pokojem i twoją radością.

*Dzisiaj rozmawiaj ze Mną o codziennych, banalnych sprawach też – chcę uczestniczyć we wszystkim. Oddawaj mi każdą czynność, każdą myśl – za kapłanów Moich. Trwaj we Mnie. Pragnę waszych serc, by napełnić je  Miłością Moją.

*Nie lękaj się krzyża. Stań pod nim i z miłością spoglądaj na nadchodzący świt Zmartwychwstania. Czas łaski trwa – to czas na nawrócenie, na opamiętanie, na ocalenie wielu przez ofiarę synów moich i córek – dzieci Miłości.

Wpis: 5 marca godz. 10:23