środa, 18 września 2024

 

Obietnica, jaką Matka Boża 

złożyła nam w Medjugorje:

„Nastanie czas próby, a wy nie będziecie silni i rozpanoszy się grzech; jeżeli jednak będziecie moi, zwyciężycie, ponieważ Serce mego Syna Jezusa będzie waszym schronieniem”.
(Orędzie Maryi z 25 lipca 2019 roku, Medjugorje)

„Drogie dzieci, wzywam was do modlitwy za tych, którzy nie poznali Bożej miłości; gdybyście jednak wejrzeli w wasze serca, zrozumielibyście, że mówię o wielu z was. Zapytajcie siebie szczerze, z otwartym sercem, czy pragniecie żywego Boga, czy raczej wolelibyście Go odsunąć i żyć po swojemu. Rozejrzyjcie się wokół, moje dzieci, i zobaczcie, dokąd zmierza świat, który odepchnąwszy Ojca, błąka się w mrokach próby. Ja ofiarowuję wam światło Prawdy i Ducha Świętego. Zgodnie z planem Bożym jestem z wami, żeby mój Syn, który umarł na krzyżu i zmartwychwstał, zwyciężył w waszych sercach. Jako Matka pragnę, abyście zjednoczyli się z moim Synem i Jego poczynaniami. Modlę się o to. Jestem tutaj, podejmijcie decyzję!

(Orędzie Maryi z 2 czerwca 2011 roku, Medjugorje)